lördag 15 mars 2014

Jag är en idiot (igen..)

Som jag har nämnt i ett tidigare inlägg (detta var dock för ett tag sedan) så är jag en jäkla idiot.. Nu har jag ett nytt exempel från det att jag somna på nattbussen. Jag har nämligen tagit med mig fel objektiv till kameran.. Asså kom igen!! Jag vet mycket väl att jag har flera objektiv, och ändå dubbelkollar jag inte!!! Jag skulle ha haft med mig ett objektiv på 35mm fast zoom, som mamma och pappa så snällt fixat åt mig när dem var i new york. Men istället har jag tagit med mig mitt gamla standard objektiv som för övrigt är trasigt också. 
Men, men.. Jag tänker inte gräma mig över detta, det som är gjort är gjort. Jag har ju iaf mitt favvo objektiv på 16-85 mm, så det täcker ju det mesta. Får helt enkelt se fram emot att använda min fina lilla 35:a till sena sommar kvällar.. Då kommer den göra sig bäst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar