söndag 16 mars 2014

Hörde att det snöa hemma i Sverige.. Haha!

Sitter nu på balkongen med en en öl i handen, och väntar på att klockan blir tillräckligt mycket för middag.
Hela dan har vi antingen slappat vid havet eller vid poolen vilket har varit sweet! 
Dock tog vi oss en liten promenad längs med stranden. Det hela tima vi med tidvattnet vilket gjorde att vi blev något blöta.. Hela stranden försvinner nästan när tidvattnet kommer.
Ikväll är det fotboll som gäller. Manchester United mot Liverpool. Pappa med sitt elefantminne kommer ihåg att dessa två lag möttes förra gången han var här i Hua Hin. Han kan inte komma ihåg mitt namn, utan har kallat mig "Pernille" hela resan, men jag antar att vissa saker helt enkelt är viktigare att komma ihåg.. 
Så får se hur länge jag orkar med fotbollen, kan nog vara mysigt en stund iaf :) 
Imorgon sticker vi till Bangkok, tydligen är det hela 35 grader där. Så det blir nog många besök till shoppingmallen och dess luftkonditionering, pappa blir nog glad av det ;)

Jag har inte riktigt haft med mig mobilen någonstans än, och därför inte tagit några bilder än. Men så fort jag tagit några lägger jag upp dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar